miercuri, 4 aprilie 2012

joc


 (foto/anima)












 cerul ca o apă-ntoarsă
și o liniște bizară
dezechilibrând albastrul
într-un dor de primăvară

pocnete de muguri galeși
buimăciți de-atâta soare
și ferestrele privirii
însetate de mirare

mâna ta întinerită
de un umăr de narcisă
tremurând înduioșată -
e-nflorită sau e ninsă 


și aproape, și departe
doare-atâta frumusețe
va mai ști un joc de fluturi
primăvara să ne-nvețe?


am să te ating cu umbra
îndulcită de april
și-n minunea-acelei clipe
am să fiu din nou copil!

10 comentarii:

Mircea spunea...

nimeni astazi n-o sa stie
sa ne mangaie spre seara
dor de o copilarie
si de-o alta primavara...

O zi minunata

Anonim spunea...

imbratisare de april,Chi....

elena chiriac spunea...

@ Mircea,

pâlcuri-pâlcuri nori de zahăr
coborâți dintr-o tăcere
trec să-și însereze ochii
peste noi, a mângâiere
și-o să ne coboare-n vise
o poiană cu narcise...

...și ție, Mircea!

elena chiriac spunea...

@ Chi, draga mea Chi,

Întotdeauna vii când am nevoie de tine! O îmbrățișare ca răspuns și mulțumiri pentru lumina și delicatețea fiecărui semn de la tine.

ana sofian spunea...

Vreau copilul, o minune
să-mi zâmbescă-n flori, pe drum
vreau copilul, haide, spune
unde-mi umbli?... chiar acum

elena chiriac spunea...

@ Anna, draga mea,

e-o poveste-adevărată,
nu minune, nicidecum,
știi, copilul de-altădată
e mereu, mereu pe drum
și îl biciuie-ades vântul,
frigul, ploaia furtunoasă,
până îi va veni rândul
va tânji după ,,acasă,,
și-nflorirea de april
îl va regăsi copil!

Marius Palcior spunea...

ultima strofa mi-a placut mult

elena chiriac spunea...

@ Marius Brad,

Mulțumesc! Cioran spunea că "există o singură ratare: a nu mai fi copil."Mă tem de această ratare!

Marius Palcior spunea...

Despre ratare mai spunea ceva, "sa-ti ratezi viata, inseamna sa ajungi la poezie fara sprijinul talentului"

elena chiriac spunea...

@ Marius,

Avem de ales? E atâta poezie în lume...Aici, scepticismul lui Cioran mi-a smuls un zâmbet. Amar.