vineri, 15 noiembrie 2013

nu ți-am mai scris de-o vreme- e semn de vindecare
din resturi reci de nimburi fac îngerii o stea 
cu care să colinde prin întristarea mea
ademenind zăpada spre-a liniștii uitare

se scutură  de chiciuri duminicile toate
ne trec prin gene fluturi din rătăcite veri
când drumurile sorții ne duc spre nicăieri
ne împărțim în grabă luminii vinovate

mă limpezesc de tine ca lacrima de sare
adulmecând primejdii prin ceața unui vis
mă tot rotesc bezmetic în cercul meu închis
și nicio-nchipuire în mine nu mai doare

în brazii fără umbre  se-anină ceruri albe
cu tine orice taină tot mai adâncă-mi pare
ai fost cea mai curată și simplă întâmplare 
când străbăteai  mirarea cu sufletul în palme


azi frigu-și cere dreptul, n-am cum să-l mai amân
și ochii scriu de-a valma poeme pe zăpadă
căldura cărei inimi va ști să le mai vadă 
când tu te dărui iernii, eu toamnei îi rămân




3 comentarii:

Mircea spunea...

te-ai vindecat de mine, e-atata impacare
in rostul tau si-al toamnei de a se desfrunzi,
de-acum urmeaza-ti visul caci nu vei intalni
tristeti ce sa umbreasca a inimii carare

duminicile mele sunt sarbatori uitate,
iluzii ale verii ce poate nici n-a fost,
nici zborul lin de fluturi nu isi gaseste rost
in dimineti ucise de brume demodate

te regasesti aieve in straluciri de taina
cu marea ta, iubirea cea fara de sfarsit
si brazii disperarii prea iute s-au grabit
spre iarna ce-o sa vina, ursuzi si fara de haina


chiar daca frigu-si cere ofranda lui de frunze
si toamna va ramane in veci de veci a ta,
eu imi doresc zapada, caci poate numai ea
sa curete mocirla acestei vieti ursuze

atunci o sa se-astearna a gandului povara
si tie, dupa toamna, o alta primavara…

drag de versul tau
Gand bun Elena

elena chiriac spunea...

@ Mircea

te apere zăpada, ți-aștearnă la picioare
imensitatea albă a altui început
când tremură lumina și înghețată doare
al iernii umăr, tandru, atinge-l c-un sărut
și îmblâzită, poate, cât nu e prea târziu
va fi ea pentru tine ce n-am știut să-ți fiu

Mircea spunea...

minunat...am ramas fara replica