miercuri, 1 februarie 2012

de-ajuns








(foto internet)
De-ajuns îmi ești tu, de ajuns până azi
și-ascunsă-n zăpadă pădurea de brazi,
inelul pe deget grăbind răsăritul,
lumina ce-și trece prin mine cuțitul.

Strivită pe pleoape, de-ajuns răsuflarea,
prin sânge gonind, sălbatică, marea,
și mâna prin păr, și pasul prin iarbă,
și eu jumătate și ție întreagă.

De-ajuns vinovată, iertată de-ajuns,
pândind orologii cu timpul necurs
și păsări ce-n sud au uitat să mai plece,
poemul acesta cu sufletul rece.

De-ajuns întristarea ce-n mine mai suie,
fereastra spre cer visând o gutuie...
Să-ți fiu, să nu-ți fiu dintre toate de-ajuns?
O dată în minus, o dată în plus...
Nu e timp de-ntrebări, nu e loc de răspuns.

10 comentarii:

Anonim spunea...

Nu are rost raspunsul!
Am invatat ca cel mai bogat om este cel ce crede in Dumnezeu!Numai de la Dumnezeu vine bogatia caci omul doar pandeste...

elena chiriac spunea...

@ Anonim,

Ai dreptate, nu are rost răspunsul. Și totuși ți-am răspuns.

camelia constantin spunea...

,,Poemul acesta cu sufletul rece'',
e zâmbetul care prin mine mai trece,
căldura zăpezii şi albul sfinţit
în brazii de gheaţă şi-un plus infinit...

Mircea spunea...

Din viata aceasta cu telu-i ascuns
Nimic nu-i de-ajuns....

elena chiriac spunea...

@ Amelly,

,,în brazii de gheață și-un plus infinit,,
în palma rămasă-n destin necitit,
în frigul acesta cu urme de tine,
rămase nescrise - iubiri opaline...

nu știi cât mă bucură orice semn de la tine, Amelly...

elena chiriac spunea...

@ Mircea,

dar neavând un țel în viață, nici ascuns,
mi-ajunge tot ce am, nimic în plus.

Mircea spunea...

mi-e teama, cand cuvinte frumoase mai asterni,
sa nu iti dau raspunsul pentru..."ierni"...

elena chiriac spunea...

@ Mircea,

oricare ar fi fost al tău răspuns,
mie mi-ar fi, cum știi, de-ajuns.
(la faza asta, află, c-am surâs!):)

Anonim spunea...

de ajuns sa te citesc,Chi....

elena chiriac spunea...

@ Chi,

mai alb mi-e albu-atunci când vii
și-ți simt surâsul, dragă Chi!