luni, 5 martie 2012









 
aprilie în mine o să-ntoarcă
potopul alb al florilor de prun
tristețea - călătoare într-o barcă-
va risipi neliniștea  de-acum

în tremurarea orelor de seară
ne-om limpezi albastrul indecis 
pe trupuri cu contururi de vioară
vor crește iederi 'nalte pân' la vis


din verdele uimit va bea lumina
ambrozie și urmele de miei
vor răscoli de lacrimă grădina
și vor pieri-n plăpânzii ghiocei


târziu, prin rozul unei nunți uitate
se va deschide floarea de gutui
înmiresmându-ți gândurile toate
și pleoapa ochilor cu cer căprui


...aprilie în mine o să-ntoarcă
tristețea, călătoare într-o barcă

5 comentarii:

ana sofian spunea...

http://annaqueenrain.blogspot.com/2012/03/ating-nelinistea.html

să-mi asculţi rugămintea, Elena mea...

elena chiriac spunea...

Binefăcătoare atingerea, Anna mea...

Mircea spunea...

aprilie cu flori o sa ne cearna
sau cu zapezi dintr-o cumplita iarna...

Gand bun pentru tine, Elena !

elena chiriac spunea...

@ Mircea,

va fi o primăvară oarecare,
ne-or troieni zăpezile de flori
noi, obosiți de-atâta așteptare,
le-om ignora, ca de atâtea ori...

Mircea spunea...

...si doar in toamna pustiiti si tristi
vom duce dorul primaverii noastre,
eu am sa uit ca-n lume mai existi,
tu vei visa zapezile albastre....