vineri, 16 decembrie 2011

închipuire

aproape-mi ești dar nimeni nu te știe,
doar ochii iernii te visează blând,
un dor nebun mă mistuie și urcă
muguri de gheață-n umărul meu stâng.

o ramură își scutură zăpada,
lumea  se umple de argint și stele,
se-aude liniștea umblând pe vârfuri
și tu la fel prin gândurile mele.

și dumnezeu se miră că în palme
doi bulgări de lumină i-au crescut,
un joc cu îngeri și-oameni de zăpadă
între pământ și cer a început.


mă simți visând la frigul mâinii tale,
cu-o sanie alunec prin nămeți
în pragul inimii s-ajung spre seară,
din  flori de măr și ler să mă înveți.
............................................

dar iarna asta-i doar o-nchipuire...
în locul meu vor crește flori și frunze,
de-atâta dor am să mă fac lumină
să te ating din când în când pe buze.

4 comentarii:

Mircea spunea...

nu-i doar un vis aceasta iarna care
ne cerne printre fulgii mari de nea,
sa nu o crezi, de s-a pierdut in zare
e doar ca-n suflet sa mai poata sta...

elena chiriac spunea...

@ Mircea,

iarna e doar închipuirea noastră
și ninge blând cu o zăpadă-albastră...

Anonim spunea...

azi,prima ninsoare....mi-am amintit de "inchipuirea" ta..cu drag, Chi...

elena chiriac spunea...

@ Chi, draga mea Chi!

De-ai ști ce dor îmi e de tine! Unde ai dispărut? N-a știut nimeni să-mi dea vreo veste despre tine...
Ai (re)venit împreună cu zăpada,ce bucurie nesperată! Te îmbrățișez cu drag!